قرارمان آخر اردیبهشت

جهان موازی

چون کاسه‌ای که پُر شدنش بی‌صدا کند
از تو دلم پُر است ولی دَم نمی‌زنم

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب

حرف ها که زیاد باشند

يكشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۶ ب.ظ

سلام رفیق...

ماهت تمام شد و من از همیشه بیشتر حس تهی بودن دارم...از رمضان فقط گرسنگی و تشنگی اش را فهمیدم...

این روزها زیاد فکر میکنم...خیلی زیاد...

تمام اتفاقاتی که افتاد و نیفتاده یا آنهایی که دوست داشتم می افتادند را تک به تک در ذهنم مرور میکنم 

حرفی که میخواستم بندیسم این جمله ها نبود ولی خب بعضی حرف هارا فقط باید تو بخوانی از چشم هایم

پ.ن: تکمله ی عنوان :"حرف ها که زیاد باشند مجال نوشتن نداری"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۸
آفتاب ...

نظرات  (۳)

زهرا عزیز عیدت مبارک
پاسخ:
ممنونم
عید شما هم مبارک نیلوفرجان
سلام آبجی زهرا جان خودم
شرمنده روی ماهت عزیز
خوبی ان شاءالله؟
چه خبرا؟
پستات عالیه.
بووس
عیدتم با تاخیر مبارک عزیزم.
پاسخ:
عیدِ تو هم مبارک عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی