قرارمان آخر اردیبهشت

جهان موازی

چون کاسه‌ای که پُر شدنش بی‌صدا کند
از تو دلم پُر است ولی دَم نمی‌زنم

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب

سر راه دریا نشونی بذار...

جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۵۰ ب.ظ

                                        " گفت هر خواستنی عین توانایی نیست"

شعر نوشت 1: آه آدم دلش که پر باشد دوست دارد به کوچه ها بزند

شعر نوشت2: " من پادشاه مقتدر کشوری که نیست"

زهرا نوشت: خدایا  از ته دلم میخوام کمکم کنی  یا ایهاالقریب

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۹
آفتاب ...

نظرات  (۳)

سلام زهرا جانم
قربونت.الحمدلله.شما چطوری عزیزم؟
چه پست زیبایی بانو!
پاسخ:
سلام آیرای جان
خداروشکر
منم خوبم
قابل شمارو نداشت
پ.ن: آیرا جان من خواستم به خاطر این کم پیداییم یه عذر خواهی کنم و اطلاع بدم که یه چند وقت احتمالا طولانی این روال ادامه خواهد داشت...
الحمدلله علی کل حال 
امیدوارم برای همه روزهای خوبی در پیش باشه
هر وقت که قدم رو چشم مابذاری در خدمتیم و منتظر کامنتات با یه عالمه انرژی و محبت
قوبانت فداااات ستائه بچینی حالت خوب باشه  بوس یوس

سلام آجی

پاسخ:
علیکم السلام
ان شاءالله هر جا هستی خوب باشی نازگلم.البته من فکر میکنم حالا حالاها این غیبت ادامه پیدا کنه چون به سلامتی بعدش درگیر درس و دانشگاه میشی و اونیکه این وسط باید فراموش بشه آیراست و دلتنگیها و نگرانی هاش.
ان شاءالله همیشه درگیریهات خیر باشه.ببخشید غر زدم.
غرغرو شدم خیلی.شما ببخش.
پاسخ:
من هستم  آیرا فقط کمتر از قبل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی