قرارمان آخر اردیبهشت

جهان موازی

چون کاسه‌ای که پُر شدنش بی‌صدا کند
از تو دلم پُر است ولی دَم نمی‌زنم

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب

راهم نزدیک نیست! ولی تو که نزدیکی

سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۳ ق.ظ

یه وقتا آرزوهاتو ازت با زور میگیره

خدا از بنده هاش گاهی کمی مجذور میگیره

زیر نویس : اکتفا میکنم به همان "تو قلب من یه امپراتوره  

                                                                تسلیم میشه چون که مجبوره"

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۳
آفتاب ...

نظرات  (۶)

♥ جالب بود
شاید اون آرزو به صلاح آینده ای که تو ازش بیخبری نیست..شاید راه خوشبختی تو از مسیر اون آرزو نمی گذره...راضی باش و خودت رو تسلیم حکمتش کن..یک روز سپاسگزارش میشی بابت این اتفاق.
پاسخ:
موافقم
الهی رضا برضائک
سلام آبجی زهرای عزیز
حال و احوال خانوم؟
بهتری؟
با قسمت نمیشه جنگید زهرا.بالاخره دیر یا زود بااااااید بپذیریش  و اگه سعی کنی تو پذیرفتنش مقاومت کنی یعنی همه راه های دیگه ای که برای رسیدن به موفقیت هست رو به روی خودت بستی.خلاصه ش اینکه نپذیرفتن قسمت یعنی چند ماه یا چند سال موفقیت رو به تعویق انداختن اونم به دست خودت.من این رو تجربه کردم،از روی هوا نمیگم.حالا اگه دلت میخواد سرت به سنگ بخوره تا به حرفم برسی خود دانی خواهر...هزار راه دیگه برای خوشبختی هست.اونارو دریاب.



لایق تو کسی نیست جز آن کسی که:


تو را انتخاب کند.. نه امتحان.

تو را نگاه کند.. نه اینکه ببیند.

تو را حس کند.. نه اینکه لمست کند.

تو را بسازد.. نه اینکه بسوزاند.

تو را بیاراید.. نه اینکه بیازارد.

تو را بخنداند.. نه اینکه برنجاند.

تو را دوست بدارد و بدارد و بدارد.

ﺳﺎﺩﻩ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻦ

ﺍﻣﺎ ﺳﺎﺩﻩ ﻋﺒﻮﺭ ﻧﮑﻦ ﺍﺯ ﺩﻧﯿﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﯾﮑﺒﺎﺭ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺍﺵ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ !

ﺳﺎﺩﻩ ﺑﺎﺯﮔﺮﺩ ﺍﻣﺎ ﻫﺮﮔﺰ ﺑﺮﻧﮕﺮﺩ ﺑﻪ ﺩﻧﯿﺎﯼ کسی که ﺑﻪ ﺯﺧﻢ ﺯﺩﻧﺖ ﻋﺎﺩﺕ ﮐﺮﺩﻩ

ﺣﺘﯽ ﺍﮔﺮ ﺷﺎﻫﺮﮒ ﺣﯿﺎﺗت ﺭﺍ ﺩﺭ ﺩﺳﺘﺎﻧﺶ ﯾﺎﻓﺘﯽ !

ﻭ ﺑﻪ ﯾﺎﺩ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ :

ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺍﺭﺯﺵ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺷﺪﻥ ﺍﺭﺯﺵ ﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﺩ

ﮔﺎﻫﯽ ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻦ   "



تولدت مبارک آبجی زهرای خوبم♥ ♥♥ـ♥ ♥♥

از خدا میخوام در پناه دستان خداوند پیوسته شاد و امیدوار و تندرست زندگی کنی در کنار عزیزانت.و بهترینهای زمین و آسمان رو برات آرزو دارم.از خدا میخوام راه رسیدن به موفقیت تو این برهه حساس زندگیت زودتر به روت باز بشه و هر روز شاهد درخشش آبجی گلم باشم.

متن بالا کادوی منه زهرا. دوباره بخونش و سعیتو کن بهش عمل کنی.

بووووووووووس مخصوص





پاسخ:
❤💋
دومین نفر از هفت میلیارد :)
ممنون که انقد خوبی
:)قالب عوض کنم؟خسته شدی ازش؟چشم الساعه.
خواهش میکنم بانو.کاری نکردم،وظیفه خواهریمونو بجا آوردیم.
اینم
برای آجی گلم.

خواهش میکنم عزیز.منم باید برم.
شبت بخیر خانومی.
پاسخ:
آیرا جان این لینکی که فرستادی مثل اینکه آدرسش اشتباهه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی