قرارمان آخر اردیبهشت

جهان موازی

چون کاسه‌ای که پُر شدنش بی‌صدا کند
از تو دلم پُر است ولی دَم نمی‌زنم

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب

سر سپردگی...

خدایا آن ها که سر بر آستانت نهاده اند چه حال خوبی دارند...

از نگاه تو دنیا را دیدن و....

جال خوبی است

مهم نوشت: علی، زهرا،حسن،حسین،زینب و عباس و... (علیهم السلام ) سر سپرده بودن

پی نوشت:

بارون میاد

.

.

.

زمین گیرتم 

اوج پرواز من

سر به راهم کن رفیق

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۵
آفتاب ...

نظرات  (۸)

اینجا هم بارون میاد.
بیا یه دعا کنیم واسه هم
من دعا کردم.
:)
ممنون.یه دعای خوب برات کردم عزیزم.
پاسخ:
منم همینطور
:)
چی دعا کردی آیرایی؟
کنجکاوم بدونم
یه دعای خوب یعنی یه دعای جامع.اول از همه سلامتی و عمر طولانی و با عزت،بعد موفقیتت تو درس و زندگی و کار.از خدا خواستم تو همه امور هرچی دلخواهته و خیر و صلاحته تو زندگیت جاری بشه و همینطور شادی و امیدواری و رضایت خاطر و اطمینان خواستم.
شما چه دعایی کردی؟
پاسخ:
حال خوب 
و 
خوش بختی
من دوتا مجموعه ی کلی در نظر گرفتم از منفی بینهایت تا مثبت بی نهایت که ما ریاضیا بهش میگیم مجموعه ی اعداد جقیقی یا  Rا


:)

مرسی عزیزم.
پاسخ:
دلم واسه دانش آموز ریاضی بودن تنگ شده
سر کلاس حسابان بشینم :)
سر جبر با جزوه ی پر شده ی یکی از بچه ها که از اون یکی ریاضیا گرفته بود رفتم پای تخته درسمونم همین فصل مجموعه ها بود بعد تمام سوالارو جواب دادم معلممون یک ساعت فقط به به و چه چه میکرد ...
:)ای شیطون..در عوض ریاضیای مدرسه ما میومدن جواب سوالاشونو از من میگرفتن..یه پا مهندس بودن همشون،تو خواب و خیال خودشون البته:)
پاسخ:
ریاضیدان ! :)

الان بدون کنکور مردم میرن مهندس میشن :)
تو وبلاگ قبلی اسممو زده بودم مهندس زهرا =)

ئه پس شمام یه مدت مهندس بودی و خبر نداشتیم:)

پاسخ:
بله بله
مهندسی برق گرایش هوش مصنوعی 
این وبلاگ شما هم شکلک که نداره هیچ،یه لبخندم میذاری نفله ش میکنه از بس ریز میشه..
پاسخ:
شمام هی بکوب تو سر این بیان بدبخت مفلوک مادرمرده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی