قرارمان آخر اردیبهشت

جهان موازی

چون کاسه‌ای که پُر شدنش بی‌صدا کند
از تو دلم پُر است ولی دَم نمی‌زنم

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب

فرضیه

پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۱۹ ق.ظ

به نظرم اون لحظه ای که آدم از خودش متنفر میشه از افکار و رفتار و حتی بودنش تو دنیا متنفر میشه جزء بدترین لحظه های عمره

+از تیر ماه 93 :(

من داشتم همه چیز رو فراموش میکردم داشتم خودم میشدم،تهی از هر فکر و خیالی ولی چرا یه حس پوچ رو به من القا کردن نمیدونم ... خودم تو زندگیم اشتباه زیاد داشتم ولی این که دیگران باعث اشتباه کردنم بشن عذاب آوره

+با روشنک حرف میزدم ...میگفت ما در یک مسئله ی خاص شانس نداریم 

اما به نظرم چند ده درصد از این بدشانسی خودمون و اطرافیانمونیم

من هر روز به نقض شدن این فرضیه فکر میکنم که قطعا اگر اتفاق بیفته فکرم بدجور مشغول میشه

+پری از اون آدماییه که خیلی کمن تو زندگیم از آدم های دوست داشتنی کم یاب...حتی صداش انرژی مثبت داره... هر وقت بدجور دلگیرم انگار خدا میفرستتش بهم انرژی بده :)

پ.ن: خدایا هوامو داشته باش

هوای خودمو 

خودتو

خودشو

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۱
آفتاب ...

نظرات  (۳)

سلام
عالی بود
سلام 
ممنون
قدر دوستان و اطرافیان خوبتو بدون خانومی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی