قرارمان آخر اردیبهشت

جهان موازی

چون کاسه‌ای که پُر شدنش بی‌صدا کند
از تو دلم پُر است ولی دَم نمی‌زنم

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب

رفیق همیشگی؛خدا

يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۴۹ ب.ظ

شناختن بعضی آدما تو شرایط سخت ...از خود اون شرایط سخت  ترن

وقتی تصورات ذهنیت کاملا غلط میشه و جواب تمام معادلاتت از دم تهی ه

پ.ن:

چه از جهت مثبت چه از جهت منفی

م.ن:

من میخوام دوباره شروع کنم خیلی کمکم کن ...تمام من

به کمکت نیاز دارم مثل همیشه

کمکم کن 

نذار سرمو بمدازم پایین

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۴
آفتاب ...

نظرات  (۱)

سلام عزیزم
خوبی؟
همیشه در پناه خدا باشی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی