قرارمان آخر اردیبهشت

جهان موازی

چون کاسه‌ای که پُر شدنش بی‌صدا کند
از تو دلم پُر است ولی دَم نمی‌زنم

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب

جبر

جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۳ ق.ظ

من محکومم به پاک کردن هرچه که از تو توی ذهنم دارم 

و باز هم من چوب سادگیمو خوردم 

حرف آدمها رو از روی خوش بینی قبول کردم فکر کردم مثل خودمن صادقن

ولی مجبور شدم ذهنمو فرمت کنم

تنها جایی که جزء کانتکتهات بودمو پاک کردم 

که دیگه جایی نمونه برای چک کردن

ما آدمهای درستی بودیم 

تو زمان غلط

تو راه غلط قرار گرفتیم 

من خیلی صدمه دیدم تو این مدت

دیگه دلم به درست شدن اوضاع روشن نیست

ما راهمون از هم جدا بود 

ینی درواقع مقصدمون جدا بود 

ولی دریک مسیر قرار گرفتیم 

تو متوجه هیچی نشدی 

منو به زور متوجهت کردن 

پ.ن:خدایا کمک

دنیام عوض شده این روزا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۳۰
آفتاب ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی