قرارمان آخر اردیبهشت

جهان موازی

چون کاسه‌ای که پُر شدنش بی‌صدا کند
از تو دلم پُر است ولی دَم نمی‌زنم

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب

این آخرین پلِ واسه رسیدنه

جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۱۵ ب.ظ

از خواب پا شدم 

با وجود شب بدی که گذرونده بودم

در حال صبحونه خوردن یاد جمله ی ژوان افتادم ،نوشته بود یه وقتایی باید چوب بگیری دستت بیفتی دنبال فکرت که بیراهه نره

من چوب گرفتم افتادم دنبالش

که جاهای بیخود نره ...

دارم بیشتر بهش فکر میکنم 

میخوام اراده کنم ...یه اراده ی قوی

میخوام برم سمتش...بهش برسم...

میخوام برم

فقط یه نیروی هدایتگر میخوام

به کمکت نیاز دارم رفیق

هعی...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۱
آفتاب ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی