قرارمان آخر اردیبهشت

جهان موازی

چون کاسه‌ای که پُر شدنش بی‌صدا کند
از تو دلم پُر است ولی دَم نمی‌زنم

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب

به وقت آذر نود و پنج

جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۹ ب.ظ

این شونزدهم آذر اولین روز دانشجوم بود ... :)

خاله میم دقیقا گذاشت آخرین ساعتا بهم تبریک گفت... کلا داره با زبون بی زبونی میگه که همه چی خراب شده 

همین چند هفته میش که رفته بودیم خونه علیرضا اینا هیچ حرفی از تو نزد ... هیچی...

دقیقا سال پیش که رفته بودیم اونجا کلی ازت گفت ...

فقط یه کلمه ای به زبون اورد که روش هیچ حسابی باز نمیکنم ...

فقط میدونی نمیدونم چرا حس میکنم همه چی به همینجا ختم نمیشه ...میگن یه سیبُ بندازی بالا هزار تا چرخ میخوره 

دقیقا مثل جریان من که هزار تا چرخ خورد ...زمین گرده و میچرخه ...من تا اتمام اون دویست وپنج روز یه صد روز دیگه دارم تا کلن از حافظم پاک شی ...البته الانم بهت فکر نمیکنم ولی یه وقتایی تو راه تو بارون تو ماشین وسط درس خوندن یادت میفتم...

امیدوارم ختم داستان همینجا نباشه ...امیدوارم ...

:(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۹
آفتاب ...

نظرات  (۲)

ترم اولی ینی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مبارکه
منم فقط آبجیم تبریک گفت و بس...
پاسخ:
بله:)
ممنونم:*
منم به شما تبریک میگم میشیم دو نفر:)
بیسیار بیسیار ممنون میباشم

دانشجو نبض جامعه است...حواسمون باشه ما نزنیم یعنی جامعه مرده
پاسخ:
بسیار بسیار خواهش میشود
بله بسیار کلام ارزشمندی است...دانشجو نبض جامعه است :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی