قرارمان آخر اردیبهشت

جهان موازی

چون کاسه‌ای که پُر شدنش بی‌صدا کند
از تو دلم پُر است ولی دَم نمی‌زنم

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب

این آخرِ ترمی!

يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۵ ب.ظ

ینی هر کی از راه میرسه امتحان میگیره...

امروز اون امتحان شیمی کذایی رو دادیم تموم شد ...هر چی اطلاعات از دبیرستان تو ذهنم بودو نوشتم دیگه ...کلن این استاده به درد نخورد این ترم 

فردا کلاس تئوری آزمایشگاه دارم ساعت ۸ با ز باید ۴ پاشم برم 

الانم دارم یه نگاه به جزوه میندازم که فردا اشکالامو بپرسم 

پ.ن: انقد دوست داشتم جزء اون دسته آدمایی باشم که کم میخونن ولی خوب میخونن و نمرشون بالاست ...

در زیر عکسی از اقدامات حال حاضر بنده (اِستادینگ) مشاهده میکنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۸
آفتاب ...

نظرات  (۲)

اول

منم امروز امتحان آزمایشگاه داشتم که گند زدم


=منم آرزومه از اونا می بودم که نیستم...اصلن نیستم
پاسخ:
وای میم کاف جان 
من این ترم دوتا آزمایشگاه دارم دوتاشم سخته 
امیدوارم نتیجه ی امتحانت خوب شه بد به دلت نیار
منم نیستم :( نمیدونم باید تمرین کرد یا باید ذاتی اینجوری باشی
امیدوارم....
ولی سفید سفید تحویل دادم....مگر نمرات سر کلاسی بدادم برسند...

اگ فهمیدی چجور میشه اونجور بود به منم خبر بده:)
پاسخ:
ان شاءالله به خیر میگذره 
منم دل به گزارش کارام بستم :))) واسه نمره 
چشم حتما:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی