قرارمان آخر اردیبهشت

جهان موازی

چون کاسه‌ای که پُر شدنش بی‌صدا کند
از تو دلم پُر است ولی دَم نمی‌زنم

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب

من یک انسان بودم

جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۳۹ ب.ظ

من یک دختر بودم با آرزوهای انتها ناپذیر ...

یک انسان ... که بلد نبود با آدما بجنگه ...بلد نبود ناراحت کنه ... بلد نبود تفاوت های فکریشو به دیگران تحمیل کنه 

یک آدم که خیلی تنهاست... بخاطر همون تفاوتها 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۹
آفتاب ...

نظرات  (۳)

سلام..
چرا همش گفتین.. بودم..؟
پاسخ:
بیخیال خیلی چیز ها شدم 
خشونت رو بلد نیستم 
خیلی چیز ها
دنیا یه جوریه که همینطوری هی توور عوض میکنه.. آدم خیلی وقتا سعی میکنه تحت تاثیر پیرامونش عوض نشه.. دوست نداره این حالش رو که داره تغییر میکنه.. اما خیلی وقتاا هست که اگر تغییر نکنی.. خیلی چیزا به ضررت تموم میشه.. امیدوارم حالتون تغییر کنه.. :)
پاسخ:
محمد عزیز
دقیقا حرفت رو قبول دارم 
دنیا داره من و آرزو هامو تغییر میده ... یه دوران ۱۸۰ درجه 
و من نگرانم برای رویاهایی که براش و باهاش زندگی کردم 
ممنونم بخاطر دعای خوبت
ممنونم از لطفت.. :)

آرزوها و هدف هایی که آدم دوستشون داره.. میتونن انقد برامون ارزشمند بشن که انگیزه ی خوب بودن و تلاش کردن براشون رو از دست ندیم.. میدونید.. باید با اینجور سختی ها و اذیت شدن ها کنار بیاییم.. وگرنه زندگی برامون سخت و سختر تر میشه.. راستش من دقیق تر نمیدونم چه اتفاقایی براتون میوفته.. ولی خب.. باید بدی های این دنیا رو تحمل کرد.. من سعی میکنم خیلی اون چیزایی که تو من وجود داره و دوستشون دارم رو.. با تغییر دنیا.. عوض نکنم.. بخاطر خودم.. :)

خواهش میکنم.. :)
پاسخ:
محمد عزیز 
حتما تو از من قوی تری 
من با تغییرات دنیا همیشه آرزوهامو عوض کردم ... رضایت بخش نبوده نتیجش ولی قانع کننده بوده 
مصداق عبارت :" تا چه قبول افتد و چه در نظر آید " 
امیدوارم به همه ی رویاهات برسی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی