قرارمان آخر اردیبهشت

جهان موازی

چون کاسه‌ای که پُر شدنش بی‌صدا کند
از تو دلم پُر است ولی دَم نمی‌زنم

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب

۲۱ سالگی ایز فینیشد

جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۴۵ ب.ظ

چند نفرو دیدی شب تولدشون بشینن گریه کنن

کی شب تولدش از اینکه اطرافیانش نمیفهمنش بشینه گریه کنه 

آره من فردا ۲۱ سالم تموم میشه و وارد ۲۲ سالگی میشم 

وقتی پدر و مادرت جزء آخرین نفرایین که یادشون میاد تولدته ... وقتی انقد ساکتی که نمیتونی از خوبیهات دفاع کنی 

اما 

یاد تو همیشه آرامم میدارد 

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولا و نعم انصیر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۹
آفتاب ...

نظرات  (۳)

خب من راستش گریه اینا که نکردم.. چون پسرم و پسرها کم پیش میاد گریه کنن.. :)
ولی خب خیلی وقتا شده گفتن عه.. تولد محمد امروز بوووود.. :)) اشکالی نداااره خب مثلا من دل خودمو خوش میکنم شاااید یه روزی یکی پیدا بشه که تاریخ تولد منو هیچوقت فراموش نکنه.. :) و من هم...

یا مثلا یه خاطره جالب.. یه بار رفته بودیم بهشت زهرا.. بعد برگشتنی یهو برام پیام اومد.. محمد عزیز.. سال روز تولدتان مبارک.. بانک پاسارگاد.. :)) یعنی خودمم یادم رفته بود روز تولدمو بقیه هم که قربونشون برم.. :)

برای یه دختر قطعا خیلی سخته این چیزاا ولی توکل به خداا.. میگذره این روزا.. ناراحت نباشین لطفا.. :)



تولدتون حساااابی مبارک باشه.. :) امیدواااارم سالیان سال به خوبی و خوشی زندگی کنید و به آرزوهاتون برسین :)

من هم مرداد ماهی هستم.. :) میگن مرداد ماهی ها عاشق پیشه و احساساتی و اینا هستن !! نمیدونم البته چیزای دیگه هم خب میگن واسه این ماه ولی اینا تو ذهنم مونده..

نمیدونم این سایتو دیدین یا نه.. ولی جالبه.. تاریخ تولدتونو بزنید.. بعد محاسبه.. :)

https://www.bahesab.ir/time/age/

پاسخ:
خیلی ممنونم محمد عزیز 
عذر تقصیر بابت دیر پاسخ دادن 
بله برای دختر قطعا سخت تره :) 
مردادیا احساساتین و چیزی که میتونه از پا درشون بیاره بی توجهی کردن به خورشون و رویاهاشونه قبول داری؟
خواهش میکنم.. :)

اوهوم.. قبول داارم.. :)

راستی عیدتون مبارک.. :)
پاسخ:
عید شما هم مبارک ...
خیلی ممنونم
شما که امروز جواب دادین بزار ماهم یه تبریک بگوییم:))
تفلدت مبارک :))پساپس البته:)
پاسخ:
خیلییییی متشکرم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی