قرارمان آخر اردیبهشت

جهان موازی

چون کاسه‌ای که پُر شدنش بی‌صدا کند
از تو دلم پُر است ولی دَم نمی‌زنم

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب

کلاس میکروبیولوژی پزشکی

چهارشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۵ ق.ظ

میخواستم بی خیال شم 

اما نمیشه 

این روزا منو یاد روزای پیش دانشگاهی میندازه

همه وضعیتشون از من بهتره 

نمیدون معیار های من اشتباه بودیا بقیه دارن جو الکی میدن 

حس همون گمشده رو دارم که همه چیزو گم کرده ...

نه واقعا نمیخوام ناشکردی کنم ولی وقتی این چیزار میشنوم نگران آیندم میشم

انگار همه حواسشون بوده به یه موضوع و فقط من فکرشو نکردم 

نمیدونم چرا اینطوری شد 

ولی همه چیز خیلی عجیبه 

تو بگو من عجله کردم ؟ تاوان چیزی رو پس میدم ؟ اشتباه کردم ؟ جایی پا کج گذاشتم 

یا بقیه دارن دروغ میگن ... 

بهمون کمک کن رفیق ... این نگرانی ها رو فقط تو میتونی پاک کنی از ذهنم 

آرزوی بدبحتی برای هیچکس ندارم خودت میدونی 

ولی حرفاشون ناراحتم میکنه نگرانم میکنه خستم میکنه 

خودت میدونی 

میشه نگاهمون کنی رفیق ؟ 

شکسته وار به درگاهت آمدم  که طبیب به مومیایی لطف توام نشانی داد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۱
آفتاب ...

نظرات  (۱)

از دست همه خسته شدی؟
خب خودتا دست همه نده عزیزم !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی