قرارمان آخر اردیبهشت

جهان موازی

چون کاسه‌ای که پُر شدنش بی‌صدا کند
از تو دلم پُر است ولی دَم نمی‌زنم

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب

بیا و حال مرا...

سه شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۵۷ ب.ظ

سلام

دلم بدجور گرفته رفیق ... درد دلم را به پای ناسپاسی نگذار 

ولی ما چه هیزم تری به کسی فروخته ایم ... 

که هشتمان باید گرو نهمان باشد ... 

دلم برای ح و خودم بسیار میسوزد 

دلم آشوب است 

شکرت میکنم برای هزار و یک نعمتی که هست 

ولی رفیق ... دلم بدجور گرفته است 

تمام معادله هایم غلط از آب در آمد ... 

من عشق و ایمان را بر هر چیزی برتر میدانستم ولی آنها که نگاه مادی داشتند بردند و ما حس شکست میکنیم ... ما ...همان مایی که حواسمان بود دلی رانشکنیم ... حقی از کسی تضییع نکنیم ... خودمان را برتر ندانیم ... دارایی مان را در چشم و چال مردم فرو نکنیم نکند کسی در آن موقعیت اوضاعش خوب نباشد و دلش بشکند 

راستش را بخواهی انگار ما اشتباه فکر کردیم ... آدم های ظالم تر همیشه سالم تر اند 

در این چند ماهه کم نبود آدم هایی که با رفتارشان حس ترس و اضطراب را درونم شعله ور کردند و من هر لحظه از زندگی را با اضطراب آینده و ترس از بلاتکلیفی گذراندم ... ولی همه شان حالشان روز به روز بهتر از دیروز است ... و من اینجا در این حس شوم بلاتکلیفی بی انتها میسوزم 

این مدت هر چه دعا کردم ... به اجابت نرسید ...

من آدم خوبی نیستم ... شاید حجابم کاملِ کامل نباشد شاید نماز هایم را تک و توک بخوانم ...ولی همیشه به انسانیت معتقد بودم ... به اینکه آدم هارا نرنجانم ...از زندگی نا امید نکنم ... نترسانم ...

ولی ما ...باختیم ...آری رفیق باختیم به آنها که حقمان را ضایع کردند ... دلمان را شکستند... ما را از زندگی و عشق و ایمان نا امید کردند ...

پس تو کجایی رفیق ... به جان میجویمت جانا کجایی 

#بغض

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۱۶
آفتاب ...

نظرات  (۱)

وبلاگتون عالیه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی