قرارمان آخر اردیبهشت

جهان موازی

چون کاسه‌ای که پُر شدنش بی‌صدا کند
از تو دلم پُر است ولی دَم نمی‌زنم

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب

یا دافع النقم

سه شنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۵۹ ب.ظ

اومدم با یه من غر و گلایه د بغض

من چه هیرمی تری به کسی فروختم آخه؟

تو که میدونی من چقدر شکنتده ام ... تو که میدونی من حال و هوام بهم ریخته 

تو که میدونی بغض دارم تو که میدونی حسرت میخورم که میدونی عوض شدم که میدونی گم شدم که...

اشکهام امان نمیدن 

با تمام وجودم با تمام عجز و ناتوانی و بغض و گریه و نادمانه و هر چی که بخوای

زندگیمو بساز ... حالمو خوب کن 

آخه من کیو جز تو دارم بیام پیشش زار بزنم و کمک بخوام 

تموم شدم رفیق 

من آدم این روزا نبودم

بیا کمکم رفیق

آه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۰
آفتاب ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی