قرارمان آخر اردیبهشت

جهان موازی

چون کاسه‌ای که پُر شدنش بی‌صدا کند
از تو دلم پُر است ولی دَم نمی‌زنم

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب

برای تو

جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۴۷ ب.ظ

سلام 

خواستم برات نامه بنویسم 

ولی برخلاف نامه هایی که قبلا برات فرستادم اینبار قضیه فرق داره 

اومدم ازت عذرخواهی کنم و خواهش کنم من رو ببخشی ...ببخش که به حرف هات گوش نکردم و راه خودمو رفتم ... ببخش که بهت توجه نکردم ... ببخش که ناشکری ها کردم ...ببخش که نعمت هامو ندیدم ...ببخش و باور کن ما جز تو کسی رو نداریم 

شاید فکر کنی آدمهای زیادی دور و بر منن ولی نیستن ... من بهت احتیاج دارم 

اومدم شکر کنم نعمت هایی که دادی رو ... بخاطر هر چیزی که هست تو زندگیم و نمیشه شمردشون ممنونم ازت عشق 

ازت میخوام که مارو بکشی بیرون از این ورطه 

مرسی ببخشید شرمنده قربونت

منو ببخش لطقا بخاطر همه ی گناهای ریز و درشتم 

اکثر آدمها میخوان در تلاش اول موفق باشن 

موفقیت شب بیداری و زود بیدار شدن میخواد 

تا یه غذا رو درست نکنی و ۵ ۶ بار درست نکنی دستت نمیاد 

برای موفقیت باید صبر کرد بار ها و بار ها انجام داد باید لنگ بخورس  قدم هاتو نشمر ۲۱ امین بار شاید شد تو فقط انجامش بده 

آنثدر تمرین کن تا بهترین باشی تو کم کم منحصر به فرد خواهی شد تو شروع میکنی به کار کردن ولی تغییر ها خیلی اندک اند تا برسی به مرحله ی موفقیت 

باید آبیاری کنی تک تک بذر هایی که کاشتی رو علف هرز جایی رشد میکنه که تو کار نکردی هر جا که کار کنی و وقت بذار به یقین رشد خواهد کرد 

یک عمر باید بگذرد تا بفهمی بیشتر غصه هایی که خوردی دور ریختنی بود تو حسرت میخوری درست شد ؟ تازه باعث شد نعمت ها و فرصت هاتو نبینی ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۱
آفتاب ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی