قرارمان آخر اردیبهشت

جهان موازی

چون کاسه‌ای که پُر شدنش بی‌صدا کند
از تو دلم پُر است ولی دَم نمی‌زنم

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب

خودکار رنگی

دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۲۸ ق.ظ

امروز رفتم چند تا خودکار رنگی و یه بسته کاغذ کلاسور و البته یه دفتر گل گلی که از قبل داشتم خریدم

فردا کلاس دارم با بچه های هفتم ، باید بهشون فیزیک درس بدم ، مبحث وزن ...

چند روز دیگه کلاس خودم شروع میشه 

خواستم بنویسم روزایی که تو ذهنم برای خودم تداعی میکردم بعد ۵ سال اتفاق افتادن درست زمانی که انتظارش رو نداشتم ...

۵ سال پیش این دوز ها من یک دختر ۱۸ ساله پر از آرزو بودم ...حالا یک دختر ۲۳ ساله ام که زندگی بهش سخت گرفت تا جنگیدن رو یاد بگیره ، یه دختر ۲۳ ساله که خیلی از لحظه های این ۳ سال رو جنگید با خودش ، با روزگار ...

من دیگه اون آدم ۵ سال پیش نیستم ، اون آدم ۵ سال پیش عمراً فکرشم نمیکرد یه روزی جهان اینجوری بچرخه ... آدم ۵ سال پیش فکر اینجاهاشو نکرده بود به هیچ وجه ...

حالا اگر باشم و ۵ سال دیگه رو ببینم یعنی اون موقع جهان چجوری گشته ؟ هستم ؟ کجام ؟ دست کی تو دستمه ؟ لبم میخنده ؟ چشمام چی ؟ هنوزم سرم پره صداست ؟ هنوزم فکر میم تو سرمه ؟ اونموقع حالم خوبه ؟ 

هیچکس نمیدونه ۵ سال دسگه چی میشه ...

+ من قول دادم تلاش کنم تو همراهیم کن

+ به وقت ۱۲ آبان ماه یکهزاروسیصدونودونه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۲
آفتاب ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی