قرارمان آخر اردیبهشت

جهان موازی

چون کاسه‌ای که پُر شدنش بی‌صدا کند
از تو دلم پُر است ولی دَم نمی‌زنم

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب

صبحِ زود

چهارشنبه, ۷ دی ۱۴۰۱، ۰۱:۵۸ ق.ظ

سال ۹۵تا ۹۷ صبح زود که میرفتم تهران با بابا ، دم دمای رسیدنم به دانشگاه برنامه زنگ انشا رادیو پیام بود فکر کنم شروع میشد ، اسم دانش آموزای تو اون نمایش رادیویی اینجوری بود : کمال ادب ، شایان ذکر ، کمال تشکر و...

اسنو واسه این گفتم که دارم تغییر میکنم 

تو ذهنم داشت میچرخید که شاید تلاش هام "شایان تشکر" نباشه ولی در نوع خودش برام خوشاینده 

شاید به هیچ جا نرسه این تلاش ها 

اون چیزی که تو سرم فرای واقعیته یعتی همونقدر که فیل بتونه پرواز کنه فکرای منم پتانسیل تحقق یافتن دارن 

فقط کاش یه روزی اسمم رو ببینم 

کاش فیل ها به پرواز دربیان...کاش

پ.ن: جناب نیلز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۰۷
آفتاب ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی