قرارمان آخر اردیبهشت

جهان موازی

چون کاسه‌ای که پُر شدنش بی‌صدا کند
از تو دلم پُر است ولی دَم نمی‌زنم

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب

مدارا

دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۰۸:۴۴ ب.ظ

دلم میخواد یه پلاکارد بزرگ بگیرم دسنم روش نوشته باشه :

من با یه نخ نازک به این دنیا وصلم لطفا با من مدارا کنید 

من غرق غم و استرس و اضطراب،احساس عقب بودن، سختی و فشار هستم؛ خیلی خستم و درعین حال تلاش میکنم که این نخ نازک بریده نشه و سعی میکنم شرایط رو هندل کنم . با هم مدارا کنیم 

از صفحه ی amirmamadd

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۱۷
آفتاب ...

نظرات  (۲)

این منم

خود خود من

همین الان ، همین ساعت ، همین لحظه

پاسخ:
و من... اکثر روزها، ساعات و لحظات 
این منم تقریبا همیشه

منم زیاد فکر میکنم بهش.

بقول سهراب 

کاشکی این مردم دانه های دلشان پیدا بود...‌‌

 

+این روزا اکثرا حال ادمها خوب نیست...باید با همه مدارا کرد.

 

پاسخ:
:(
دقیقا همینطوره
امیدوارم حال همه ما روزی نزدیک خوب بشه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی