قرارمان آخر اردیبهشت

جهان موازی

چون کاسه‌ای که پُر شدنش بی‌صدا کند
از تو دلم پُر است ولی دَم نمی‌زنم

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب

دستم را بگیر ...

سه شنبه, ۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۳۷ ب.ظ

من بی تو در غریب ترین شهر عالمم 

بی من تو در کجای جهانی که نیستی 

تو خدا، تنها امید منی تو این اضطراب 

حالم بسیار خرابه و توی دلم رخت میشورند 

نمیدونم با این حال تا کجا پیش میرم و چی میشه 

ولی امروز ، روز من نبود ، حداقل از دنی انتظار نداشتم این خرفهارو بهم بزنه ، که اعتماد به نفسم پایینه و موذبم ... من همینم ، وجودم اینه با غریبه ها ، احساس ضعف کردم و ترسم صد برابر شد .

من وسط یه بیابون تاریکم ... دست منو بگیر ... حالم جهنمه 

امروز برای بار چند دهم ، بخاطر یه قصور که همه اش هم با من نبود جواب دادم ، محاکمه شدم و مجبور شدم حرفهایی که دوست نداشتم رو بگم 

حالم خیلی بده 

از استرسی که خودم دارم و فشاری که هی مضاعف میشه

پ.ن: حرف زدن با مائده حالم رو خیلی بد میکنه ، این استرس رو هزار برابر میکنه 

آرومم کن ... پناهی جز تو نیست 

تنهایی و غم و ترس من رو ناتوان کرده  

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۰۲
آفتاب ...

نظرات  (۱)

تا خدا هست کسی تنها نیست

پاسخ:
کاش هیچوقتِ هیچوقت تنهامون نذاره 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی