قرارمان آخر اردیبهشت

جهان موازی

چون کاسه‌ای که پُر شدنش بی‌صدا کند
از تو دلم پُر است ولی دَم نمی‌زنم

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب

نصف جهانی بداخلاق

يكشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۹ ب.ظ

گاهی آدم اگر ننویسه ... چطور تحمل کنه؟

این روز ها .... امان از این روزها ....

هر لحظه ... توی سرم بازار مسگر هاست... تو ی دلم رخت میشورند 

حالا این وسط کافیه یکی یه چرتی از دهنش دربیاد ... دیگه تمومه... اون روزم به فنا میره 

دکتر م‌.س.ن و دکتر ح.ع هیچوقت از جانب من بخشیده نمیشن

علاوه بر اینکه من رو به فروپاشی روانی کشوندن و ولمم نکردن 

علاوه بر اینکه بدترین روزهای عمرم رو به واسطه ی رفتار اونها تو این بیست و چند سال گذروندم

بارها و بارها و بارها اومدم از کاری که انجام دادم حرف بزنم ... هر کی یه چی گفت ...

نمیبخشمشون که من رو انقدر اذیت کردن که این اذیت ها هنوزم ادامه داره

هر چند که بهترین کارها هم تهش همینه 

همیشه یه حرفی هست 

خسته ام ؟ آره له شدم 

حالا نصف جهانی میخواد بره فرصت

امیدوارم بره و نتیجه هم بگیره 

امیدوارم حرف مفت نشنوم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۰۲
آفتاب ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی