قرارمان آخر اردیبهشت

جهان موازی

چون کاسه‌ای که پُر شدنش بی‌صدا کند
از تو دلم پُر است ولی دَم نمی‌زنم

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب

دلت را خانه ماکن ، مصفا کردنش با من


به ما درددل افشا کن ، مداوا کردنش با من


اگر گم کرده ای دل،کلید استجابت را ،


بیا یک لحظه با ما باش ،پیداکردنش بامن


بیفشان قطره اشکی که من هستم خریدارش


بیاورقطره ای اخلاص ،دریاکردنش بامن


اگر درها برویت بسته شد، دل برمن کن بازآ


دراین خانه دق الباب کن ،بازکردنش بامن


به من گو حاجت خودرا، عجابت می کنم آنی


طلب کن آنچه می خواهی ،محیا کردنش بامن


چوخوردی روزی امروز،مارا شکر نعمت کن


غم فردا مخور هرگز ،  فردا کردنش بامن


بیا قبل از وقوع مرگ، روشن کن حسابت را


بیاور نیک و بد را ،جمع و منها کردنش با من


اگر عمری گنه کردی ،مشو نومید از رحمت


تو ، توبه نامه را بنویس ، امضا کردنش با من


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۰
آفتاب ...

نظرات  (۱)

۲۰ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۵ خانم کارمند
اللهم ادرکنی یا لطیف ....
پاسخ:
یا الله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی