قرارمان آخر اردیبهشت

جهان موازی

چون کاسه‌ای که پُر شدنش بی‌صدا کند
از تو دلم پُر است ولی دَم نمی‌زنم

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب

لا تقطع من فضلک رجائی...یا الله

چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۷ ق.ظ
خدایا ببخشید که امروز و این روز ها یکم بهم ریختم 
آخه همه غم و غصه شونو میارن که من آرومشون کنم و منو هیچکس جز تو نمیتونه آروم کنه...
ببخش که یه وقتایی یادم میره که فقط تو رو دارم ...یه وقتایی به آدم ها پناه میارم از شدت اضطراب یادم میره فقط تو پناه تمام روزگارمی ...
هم اومدم عذر خواهی هم کمک خواهی...
خودت دستم به هیچ جا بند نیست ...خدایا خودت میدونی فقط به خاطر تو دارم میرم ...اینو با تمام دلم میگم با تمام وجود...من فقط به خاطر تو دارم میرم ...در حالی که از خودم کاملا نا امیدم واقعا نا امیدم...
خدایا من از تمام این دنیا دوباره به تو پناه آوردم...مگه تو مناجات شعبانیه نگفته:"هر کس به تو پناه بیاره خوار و در مانده نیست"
خودت میدونی خدا جان از همه ی جهان فقط تو رو دارم ...
میدونی اگه دستامو ول کنی همه چی به هم گره میخوره ...
خدایا فقط تو از دنیا ی من آگاهی ...فقط تو میدونی من چه آدمیم 
فقط تو میدونی با پیش اومدن هر اتفاقی من چه حالی پیدا میکنم ...
خدایا من فقط به انید تو دارم میرم ...به امید معجزه هایی که فقط خودم و خودت میدونیم 
خدایا جز دستگیری تو نه کسی میتواند دلم را آرام کند 
ونه گوشه ای از نیاز هایم را میتوانم برآورده کنم ...
خدایا منو ببخش...لطفا...
یا لطیف یا مجیب یا مجیر یا وکیل 
توکلت علی حی الذی لا یموت...توکل یعنی تو وکیل منی خدا ...چه کسی بهتر از تو میتواند حامی من باشد...حسبی الله و نعم الوکیل 
خدایا ...
تو قلب مرا میخری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گر برانی و نخوانی و کنی نومیدم ...
به که رو آرم و حاجت ز که خواهم چه کنم؟
تنهایی ام را باور کن رفیق
انیدی که فقط به توست را باور کن رفیق
الهی و ربی من لی غیرک هایم را باور کن رفیق
خدایا تو رو به حق مولود های این ماه...
ما شاءالله لا حول ولا قوه الا باالله العلی العظیم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۰
آفتاب ...

نظرات  (۱)

لایق نوکریش نیستم اما ای کاش...
نوکر ریزه خور نوکر مادر باشم...

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
اللهم آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی