قرارمان آخر اردیبهشت

جهان موازی

چون کاسه‌ای که پُر شدنش بی‌صدا کند
از تو دلم پُر است ولی دَم نمی‌زنم

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب

الهی و ربی من لی غیرک

سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵ ق.ظ

باید برای این همه ناباوری که هست

روشن شود دلایل این باوری که نیست

پ.ن:

تو منتظر باش آن ها نیز منتظرند


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۳۰
آفتاب ...

نظرات  (۳)

نتایج کنکور کی میاد زهرا؟
پاسخ:
اومده آیرایی
جدی؟چطور بود؟راضی هستی؟
پاسخ:
1.آره
2.خوب نبود
3. نه :)
سلام عزیزم
ببخشید دیشب یادم رفت زیارت قبولی بگم.زیارتت قبول باشه ان شاءالله..خوشبحالت آبجی،دلم خیلی هوای حرمو کرده.
اونجا به یاد آبجی هستی دیگه؟التماس دعای ویژه دارم ازت.
خوب نبود؟شوخی میکنی زهرا!
پاسخ:
سلام به روی ماهت
ممنونم غزیزم...ان شاء الله قسمتت میشه
بله برای همه دعا کردم
 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی