قرارمان آخر اردیبهشت

جهان موازی

چون کاسه‌ای که پُر شدنش بی‌صدا کند
از تو دلم پُر است ولی دَم نمی‌زنم

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب

دوستان قدیمی؟ تجدد گرایی؟

چهارشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۵۵ ب.ظ

داستان این پست از گشتن در اینستا شروع میشود و دیدن یک آدمی در یک عکس کنار دریا که به نظرم چهره اش کنی آشنا میزند بعد میفهمم دوست دوران ابتدایی و راهنمایی و کلاس زبانم مرا (فارسی بگم )  دنبال میکند وبالعکس

ولی اصلا عکس العملی نشان نمیدهم نمیدانم این روز ها در من چه رخ میدهد که از صمیمی ترین دوستم که واقعا واژه ی دوست کم است برای توصیف...مدتهاست بی خبرم

پ.ن: پیدا کردن این دوست مذکور در اینستا حس خوبی را برایم زنده نکرد ...

پ.ن: رفیق من 

هوای عشقت اومده

هوای قلب من بده

یه حالت عجیبیه

دلم دوباره پر زده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۱
آفتاب ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی