قرارمان آخر اردیبهشت

جهان موازی

چون کاسه‌ای که پُر شدنش بی‌صدا کند
از تو دلم پُر است ولی دَم نمی‌زنم

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب

خدا! ... تو بمان

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۳۱ ب.ظ

تو بمان 

که من همیشه دلم قرص باشد 

که پایم نلرزد

که ...

که دوباره رها نکنم

که اگر شرایط بر من سخت شد بدانم تو همیشه هستی و همیشه دست روی شانه هایم میگذاری میگویی "محکم باش..."

که اگر همه چیز خراب شد ، آرام باشم که هستی...که بلدی چه کار کنی ...که بلدی خراب کاری مرا درست کنی ...که رحیمی...که رفیقی...

که اگر همه چیز خراب شد ...تو فقط میتوانی درست کنی ...و تو انقدر بزرگی که...

پ.ن: 

خدایا 

نمیدانم چه شد که به اینجا رسیدم

من داشتم همه چیز را فراموش میکردم ...ولی چرا؟ خدایا من فقط نگاه و مهر و عشق تو را میخواهم برای ادامه رفیق جان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۹
آفتاب ...

نظرات  (۲)

سلام زهرا جان
چطوری بانو؟
پاسخ:
علیک السلام 
مرسی گلی🌳🌹😙
عزیزم..شکلک ناراحت نذار.تو هستی آبجی ام کنارته.
خب من قبل از اینکه اصلا وبلاگی داشته باشم مینوشتم.تو هم همینطور بودی شاید.خدا تنها کسیه که همه نوشته هامونو خونده.حتی اون در گوشیا رو.اونا که هیچکس دیگه نخونده.خیلی وقتا همینم برامون کافی بوده
پاسخ:
همیشه این برامون کافی بوده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی