قرارمان آخر اردیبهشت

جهان موازی

چون کاسه‌ای که پُر شدنش بی‌صدا کند
از تو دلم پُر است ولی دَم نمی‌زنم

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب

من را پذیرفتی؟

پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷ ق.ظ

جا مانده ام 

از بندگی

از بخششت

حتی از احسان بی حساب شب های قدر

عرفه روز جامانده هاست

من را پذیرفتی؟

مهم نوشت :

فقد هربت الیک

الهی و ربی من لی غیرک...

من را هم بپذیر در این آشفتگی و تنهایی  وقتی فقط به تو امیدوارم و زنده

من را هم بپذیر...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۲
آفتاب ...

نظرات  (۲)

باشد بنای خیری
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۱:۴۲ کلمه فریاد

تمام امید م تویی ای خدای بی نظیرم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی