قرارمان آخر اردیبهشت

جهان موازی

چون کاسه‌ای که پُر شدنش بی‌صدا کند
از تو دلم پُر است ولی دَم نمی‌زنم

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب

زندگی رو باید ساخت

يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۱۱ ب.ظ

بالاخره به این نتیجه رسیدم که اینستامو پاک کنم

و پاکش کردم 

اما حاصل اینستاگرام گردی چند شب پیشم و خوندن پست های قدیمی یه مهاجر ایرانی که در سوئد زندگی میکنه

خوندن یه عبارت خیلی امید بخش بود

" هیچکس از روز اول پرفکت نیست...موفقیت زمان میخواد و تجربه...و مهمتر از همه صبر..."

دقیقا خوب که فکر میکنم موفقیت برای من زمان میخواد و تجربه

زندگی این خانوم خیلی الهام بخشه

حتما یه روز اینجا برای خودم یادداشت میکنم...که یاد بگیرم هیچوقت دیر نیست

و هرروز بایدد منتظر یه معجزه ی جدید باشم از طرف خدا

یادم نره که کلی نعمت دارم تو زندگیم که باید شاکر باشم

فردا اول آذره

من باید یه تصمیم درست حسابی بگیرم برای چهار پنج سال دیگم

دیگه نباید زمانمو از دست بدم نباید بذارم رویاهام نایود شه

فقط کلی کار دارم :( کلی درس نخونده و گزارش کار نصفه نیمه نوشته و ...

جواب امتحانارم احتمالا میدن این هفته :(

خدایا کمکم کن

خیلی زیاد

بعدا نوشت:

تو پیج همون خانومی که تو سوئد زندگی میکنه یه کامنتی گذاشتم درمورد رشتم و چیزایی که تو سرمه

یه خانوم دکتری بهم دایرکت دادو کلی امیدوارم کرد ...کلی خوشحال شدم

خدایا مرسی که هستی لطفا همیشه باش 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۳۰
آفتاب ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی