قرارمان آخر اردیبهشت

جهان موازی

چون کاسه‌ای که پُر شدنش بی‌صدا کند
از تو دلم پُر است ولی دَم نمی‌زنم

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب

حس اون روز های خوب

چهارشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰ ب.ظ

دوباره حس خوب سال کنکورم بهم دست داد 

خدایا 

قادرِ متعال ...

حال همه ی مارو خوب کن ...

همه رو به آرزو های خالصانشون برسون 

خدایا 

ممنونم به خاطر همه چیز 

ممنونم که تا همین ثانیه هستی کنارم ...هستی و من بهت ایمان دارم 

خدایا کمکم کن به آرزو هام برسم ...به همشون 

آمین

۹۵/۰۹/۱۰
آفتاب ...

نظرات  (۱)

:)
خیلی وقته دعا نکردم
پاسخ:
منم دقیقا خیلی وقت بود این حس بهم دست نداده بود که از ته دل دعا کنم 
اما با گوش دادن این آهنگ حال دوسال پیش بهم دست داد تونستم دعا کنم ...
راستی من وبلاگتونو خوندما :) ولی ببخشید فرصت کم بود کامنت نذاشتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی