قرارمان آخر اردیبهشت

جهان موازی

چون کاسه‌ای که پُر شدنش بی‌صدا کند
از تو دلم پُر است ولی دَم نمی‌زنم

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب

دستِ منو بگیر حالم جهنمه :(

يكشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۱۲ ب.ظ

نقیِ سریال پایتخت : خدایا با من مسله داری ؟ 

اما غزاله ی داستان خودش مدتهاست گم شده حوالی احساساتش ، واقعیت ، حرف و نگاه اطرافیان ، اعتقاداتش و واقعیت ها ...

کاش یه اتفاق بیفته حال همه ی آدمای کشورم خوب شه 

حالم اصلا خوب نیست ...اصلا ...

به خودم و تصمیماتم و همه چی و همه چی شک کردم 

از خودم میپرسم آیا ما هم روزای خوبو خواهیم دید ؟ 

از بچگی مشکل اضطراب داشتم و الان هم نفسمو بریده این اضطراب ...

یه سوال دیگم میدونی چیه ؟ 

کجا دستاتو گم کردم ؟ که پایان من اینجا شد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۲
آفتاب ...

نظرات  (۱)

۱۳ اسفند ۹۷ ، ۱۱:۲۷ دست فروشه اومده بهم جوراب

دست فروشه اومده بهم جوراب زنونه نشون داد گفت یدونه بخر، ارزونه

بش گفتم من نه زن دارم نه دوس دختر

.

.

.

گفت بخر بکش سرت برو دزدی!!!

یعنی تا حالا تو زندگیم به این شدت قانع نشده بودم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی