قرارمان آخر اردیبهشت

جهان موازی

چون کاسه‌ای که پُر شدنش بی‌صدا کند
از تو دلم پُر است ولی دَم نمی‌زنم

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب

همدرد

جمعه, ۲۰ آبان ۱۴۰۱، ۰۹:۱۱ ب.ظ

پریروز یکی از بدترین روزهای زندگیم بود 

اگر به یک رشته وصل بودم اون رشته هم بریده شد 

حالا دوباره اون حملات پنیک و اون میل به خوابیدن های ادیکتیو برگشتن ، تازه از شرشون خلاص شده بودم 

علیرضا امروز یه چیز نوشت که حس کردم شاید تو جهان اون امروز همدرده 

:"همیشه زود خسته شدم 

زود کم آوردم 

زود وا دادم 

کم جنگیدم " 

هم خسته ام ، هم وا دادم ، هم از درون و بیرون شکستم ، هم کم آوردم ، این دوره از زندگیمو خیلی بد شروع کردم 

به افتضاح ترین حالت ممکن 

بدجور حالم بده و ترسیدم و اضطرابم برگشته 

دقیقا حال علیرضام دوست ندارم دیگه هیچ کاری کنم 

به شدت خسته ام 

روانم مخدوشه 

معنای وا دادگیو دارم با جونم لمس میکنم

پ.ن: امیدوارم باعث این حالم به همین درد گرفتار شه یکروز 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۲۰
آفتاب ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی